weekend

Kaallt ute idag. Höll på att frysa fingrarna av mig när jag cyklade till skolan imorse. Måste köpa vantar!

Jahapp, då har man lämnat in arbetet då. Ingen återvändo nu inte. Vi fick även sitta i grupper och diskutera om vad vi skulle ta upp på måndag när vi ska berätta vad boken handlade om för klassen. Det blir nog rätt så mycke improvisation skulle jag tro.

Lunch nu när Erik kommer hem, sen ska jag packa sakerna för helgen. Klockan två är det Nike Rockstar workout som gäller. Så jävla kul! Sen bär det av hem till Lunnedalen. Mmm, tårta på lördagkväll. Fan, det känns lite fuskigt ändå att få presenter innan man ens ha fyllt. Men det är väl ett steg mot vuxenvärlden antar jag. Huuua, läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0