the helg

Hemma i sundsvall igen då. Ganska skönt, även fast det var kul uppe i Övik också. Fint väder och mycket jobb, så man har blivit lite röd om nosen. I torsdags var jag och jocke på badhuset och härjade. Och i onsdags blev det lite bildtagning ute i det fina vädret. Kattungar blev det ju också i veckan. Jättesöta är dem.

På fredagkväll bar det av söderut. Samma dag fick jag min första lön på väldigt, väldigt länge. Så i lördags tog vi en promenad ner på stan för att shoppa lite. Jag köpte mig ett linne, en keps, ballerinaskor och lite öl och cider på ölaffärn inför kvällen. Kvällen som började hos Jon. Det var han, jocke, jag och Tomas. Vi skulle träffa Tomas brorsa innan vi skulle ner på stan, men det blev lite missförstånd, så vi hamnade på en annan förfest helt plötsligt. Nån Daniel som killarna kände. Trevligt där, men en aningens trång balkong. Vid elva begav vi oss in i till stan. Huga. Skavsår, skavsår, skavsår. Jag gick barfota halva vägen. På O´learys blev det mest sittande på grund av mina såriga fötter och Tomas onda rygg. Men det var najsigt som fan. Träffade en gammal busskompis där och lovade att jag skulle komma och klippa mig hos henne. Under kvällen konstaterades en del saker. Som att det finns inget som heter spontandans och att om denna dans skulle existera så skulle det vara olagligt. Det är även olagligt att vistas på offentlig plats, men det kan vara så att vi misstolkat den lagen. Förmodligen.

Promenaden hem var mindre kul. Ont som fan i fötterna och ont överallt annars också. Desto skönare att få krypa ner i sängen och värma mina kalla lemmar.

Idag blev det en tur ut till matfors. Jag agerade chaufför åt tre redigt bakfulla dudes. Väl i Bällsta blev det härlig jordgubbstårta följt av en smörgåstårta hos farmor och farfar Norberg. Magen mätt, jajemänn.



Några av bilderna från i onsdags. Photoshopade av Joakom.



Ännu en vimmelbild. Jag vet inte vad det är med oss. Vi verkar erhålla någon sorts dragningskraft hos fotograferna. :P

Nä, nu ska här ses på film och knapra toast.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fina bilder ni tog!
Tror nog att alla fotografer dras till er för att ni ser så där gulligt kära ut! Eller för att ni sitter still och ser ganska nyktra ut.

2007-05-27 @ 21:40:23
Postat av: Johannes

jo det ska iaf bli 3 säsonger till

2007-05-28 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0