ledsamt

Som jag skrev igår var jag inte så sugen på att jobba nu i helgen och samma sak kände jag fortfarande i morse. Men då tänkte jag att det blir säkert kul ändå, eftersom att jag kommer jobba med två roliga tjejer. Det brukar alltid bli skoj med dem.

När jag kommer till jobbet möts jag av jobbarkompis nummer ett som är väldigt ledsen och får kämpa för att inte gråta. Hon hade igår fått reda på att en väldigt nära släkting till hennes pojkvän gått bort. Sedan ser jag att jobbarkompis nummer två inte står på tavlan. Är hon ledig? - Njaao, får jag till svar. Då visar det sig att hon också råkat ut för stor sorg. Det var knappt att jag själv kunde hålla mig från att inte gråta. Usch, vilken hemsk start på året för tjejerna. Jag hoppas verkligen att det lugnar sig för dem och att de tar sig igenom det.

Nu sitter jag hungrig och trött och väntar på att Jocke ska komma hem från hockeyn. Skönt att daska Timrå i röven med en 6-3 seger på bortaplan. Vi är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0