ouppdaterad

Jag har varit dålig på att skriva här. Vet inte varför riktigt, men det har väl varit mycket annat antar jag. Ska försöka bättra mig på den fronten. =)

Kom nyss hem från Matfors. Har varit och sett på ett hett derby mellan Dynamo Matfors och CheddaStar. Två innebandylag i korpen varav Joakim och hans bror spelar i ett av dem, Dynamo. Enkel seger för dem, 14-7. Fick även se att folk inte alls behöver växa upp bara för att man snart gått ut gymnasiet. Usch, ibland undrar man vad folk har för omdöme egentligen. Man kan faktiskt inte säga och bete sig hur som helst. Efter den matchen stannade vi kvar i Matfors för att se på JVM. Kul med final. Vicko Hedman är kungen!

Imorrn blir det jobb, även på söndag. Känns lite halvdrygt eftersom jag egentligen bör plugga och skriva på min hemtenta, men det får gå ändå. Har hunnit skrivit lite idag iaf. Ska försöka skriva lite till ikväll mellan tvättning och tv-tittande.

Nu ska jag ta mig en kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: Cheddastars press ansvarig

Hej kära lisa!

Tänkte bara berätta att så som du skriver, skriver du emot dig själv ju...

"Man kan faktiskt inte säga och bete sig hur som helst"

tänk på vad du skriver nästa gång du bloggar.

allt kan hittas



/MVH cheddastars press ansvarig

2008-08-17 @ 16:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0