Körigt nu

Såhär sista dagarna innan vi åker till Kreta är det en hel del att göra...

Idag har jag inte suttit still nå längre stunder. Sprungit hit och dit och fram och tillbaka. Var först och främst på personalmöte imorse mellan 8.30 och 10. Sedan jag kom hem har jag tvättat kläder och packat en massa. Både för resan och för flytten. Sedan har jag även varit och handlat nu på eftermiddagen, samt lagat mat och bokat parkering för bilen vid arlanda.

Det är mycket man ska komma ihåg när man ska flytta och resa i princip samtidigt, mycket i huvudet. Imorrn blir det en sväng på stan. Ska köpa lite nödvändigt på apoteket, växla pengar samt hämta hem min cykel som står på Joakims jobb. Efter lunch imorgon drar jag till gymmet. Sista passet innan Kreta. Herregud vad jag gillar att träna nu för tiden! Längtar till varje pass. Skulle nog kunna träna varje dag om jag hade möjlighet, men ca 3 ggr i veckan, som det blir nu, duger fint också =)

Längtar efter solen nu! Vilket pissväder det är här hemma.


Snart så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0