Min vecka

Ja, den här veckan har jag det jag gör...

  • Måndag: Idag har jag lite ärenden på stan att uträtta, jag ska träna och åka ut till Korsta ikväll och köpa en cykel som pappa hittat åt lillasyster Ida på blocket.
  • Tisdag: Imorgon bitti tar jag bussen upp till Övik. Förhoppningsvis får jag med mig cykeln på bussen också.
  • Onsdag: Kvar i Övik. Åker tillbaka till Sundsvall på kvällen.
  • Torsdag: Joakims bror Mikael tar studenten!
  • Fredag: Här ska det hinnas med att tränas och göras ett besök på systembolaget.
  • Lördag: 50-årsfest! Johannes och Micke slår ihop sina 25-årsfester. Håll tummarna för fint väder.
  • Söndag: Bakis..?

Sen borde jag hinna med att börja flyttpacka lite i veckan också. Har börjat lite smått. En flyttkartong är nästan full. Herregud vilka kartonger det kommer att bli..!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, ja med ditt veckoschema skulle ni nog behöva en sån tavla ;) den kostade runt 250kr och köpte den på granit på birsta! riktigt bra :)

2009-06-08 @ 17:19:18
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0