Äntligen fredag...eller?

Konstigt med fredag redan. Den här veckan har gått alldeles för fort och nästa vecka kommer om möjligt säkert gå ännu fortare, bara för att jag inte vill att den ska göra det.

Börjar bli lite smått stressad inför den kommande veckan. Jobbar ju ikväll, lördag, söndag och hela måndag + hela torsdag och fredag. Hur i hela friden ska jag hinna med att plugga till tentan som är den 2 november?!! Har ju knappt hunnit öppnat böckerna än. Suck...

Som tur är ska jag och Karro ses på skolan idag en snabbis för att planera upp tentapluggandet. Hoppas att det hjälper lite i alla fall.

Nästa träningspass får vänta tills på onsdag, men det kanske är lika bra så ryggen får vila ytterligare nån dag. Men det börjar klia i lyftarfingrarna.

Nu ska jag trösta mig med frukost och braiga Christian Kjellvander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0