Plugg

Ännu en dag som kommer bestå av tentaplugg. Inte det roligaste, men det måste göras om jag ska ha någon chans att klara tentan på måndag.

Men ikväll får jag ju min belöning. Äntligen träning!!! En och en halv vecka utan gymmet, känns mer som en och en halv månad.

Vetskapen om att jag ska på träning ikväll, men även det faktum att Modo tog en grymt viktig seger igår gör att humöret är på topp och det brukar hjälpa när man sitter och pluggar.

Till er förvirrade själar där ute som tror att jag spenderar hela min lön på kläder och struntar i mat kan jag med gott samvete säga att så inte är fallet. =P Sist jag handlade gick det på 400 kr sammanlagt och det är ungefär där min shoppingkvot ligger på i månaden. (Nä, där ljög jag lite. En tusenlapp i månaden kanske är närmare sanningen, haha!) Så ni behöver inte vara oroliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0