En bättre eftermiddag/kväll

Efter en ganska tung och jobbig förmiddag har humöret sakta men säkert stigit och jag är nu glader igen =)

Var lite duktig och skrev klart min del av grupparbetet efter lunch idag, vilket känns superskönt. Nu är det ingen skola förrän på fredag. Fast jag ska nog försöka börja kolla upp lite inför uppsatsen. Forskningsplanen ska ju snart skrivas, så vi bör inom kort vara på det klara med hur vi ska skriva och vad vi ska använda för material. Just nu känns uppsatsskrivandet bara kul och inspirerande, men vi får se om jag säger samma sak i mitten av maj =P

Nu ska jag ta mig en chokladmuffins som jag bakade igår. Ska nog bju' Joakim på en också.


Man mår bättre när man är glad.
Varför kan man inte få vara det jämt då?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar på din fråga... För då skulle man aldrig veta när man ÄR glad!!! ;-)



Hoppas du mår bättre vännen och att det inte var allt för jobbigt besked du hade fått... =/

Kramar i mängder!!

2010-02-24 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0