Inte en lugn stund

Vilken dag!
Klev upp lite tidigare än vanligt imorse för att direkt sätta mig vid datorn och skriva. Hann faktiskt med en sida på en timme. Där har vi normalt Lisa-tempo när det gäller skrivande =)

Vid klockan 10 kom Karro och hämtade upp mig. Vi åkte ut till Timrå och Permobil för ett möte om ett eventuellt samarbete gällande vår C-uppsats. Känns väldigt inspirerande måste jag säga. Efter mötet drog vi iväg och lunchade på Eon arena (jag vet, fiendemark.. skämmes på mig!).

När jag kom hem hann jag inte mer än att plocka ur diskmaskinen innan jag skulle iväg igen. Jobbade mellan 14 och 19. Full rulle med uppackning av varor och en hel del kunder. Kul!

Nu ska jag fortsätta lata mig i soffan.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0