Lunchpaus

Nu har jag tagit en paus i skrivningen. Tänkte försöka få i mig lite mat trots att min förkylning har spridit sig till magen och orsakat lite magont.

Stod och tittade ut genom fönstret nyss och kom på att jag är ganska glad att jag bor här uppe i Haga (eller säger man Haga?). Jag är glad att jag har en massa gamlingar till grannar. Vet ni varför? Jo, för att vi har en riktigt förstaklassig snöröjning och sandning här. Så fort man har varit iväg med bilen ett tag så har de hunnit skotta parkeringen. Här skottar de till och med den lilla isplananen nedanför oss, trots att det aldrig är någon som åker där. Så fort det kommit ett lager snö så är de där med snöslungan. Man kanske ska visa lite tacksamhet och dra några varv med grillorna där?


Detta måste vara den mest välskötta och mest oanvända isplan i hela Sundsvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0