Statistik

Hej hopp!

Sitter och tittar på reprisen från Sverigematchen i natt. Eftersom jag inte lyckades somna förrän typ kl ett så kändes det lite tungt att kliva upp halv två för att se hockeyn. Skulle dessutom på föreläsning på morgonen.

Idag var det statistik som stod på schemat. Shit, det är verkligen inte min grej alltså! Validitet, reliabilitet, skalnivåer, ekvidistans och en massa andra superkrångliga begrepp. Det är en jäkla tur att vi inte har någon salstenta på detta moment, utan bara två inlämningsuppgifter.

Nu ska jag skynda mig och förbereda middagen inför ikväll. Åker och jobbar vid tre. Det blir köttfärsbiffar med fetaost som fyllning. Biffarna blir alltid bättre om de får stå ett tag i kylen innan de ska stekas.


Ha en fortsatt bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0