Gräsänka

Kanske har glömt att tala om att jag är lite av en gräsänka nu i veckan. Joakim kliver nämligen ganska precis nu på ett plan som går från Västerås till London där han ska ha det trevligt med sina arbetskollegor fram till på torsdag. Nää, jag är int´ bitter! =P

Ligger just nu utslagen i soffan och har bevittnat ännu en ruskigt viktig Modo-seger. Skulle egentligen behöva traska ut till köket och fixa matlådor, men mina ben bär mig inte... Sviterna efter ett tvättäkta mördarträningspass.

Imorgon tänkte jag försöka vara riktigt effektiv. En liten planeringslista vore på sin plats.
  • Plugga - en hel del vetenskapliga artiklar ska läsas
  • Tvätta - tvättkorgen svämmar över
  • Beställa tapet - äntligen kan vi köpa tapet och börja tapetsera i vardagsrummet
  • Jeansjakt - förhoppningsvis hinner jag med en sväng på stan för att leta jeans (har ju liksom växt ur nästan alla mina jeans)

Nu ska jag se på Hockeykväll och sedan tänkte jag slå på svt play för att se Vetenskapens värld. De visar tre avsnitt med vinterolympier som tänjer på gränserna för den mänskliga kroppen. Låter väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0