Kettlebellat

Shit, min rygg! Är helt slut i rygg och nacke efter dagens träningspass. Idag huserade vi som jag tidigare nämnde på Helex, pga av att de är det enda gym i Sundsvall som har kettlebells. Helex är annars ett ganska så motbjudande gym. Gamla och usla maskiner och bara en enda röra. Nä, tacka vet jag SAK.

Aja, jag provade i alla fall på att köra swings och frivändningar med kettlebellsen. Det var riktigt kul! Kommer nog ha fina blåmärken på underarmarna imorrn, och en härlig träningsvärk hoppas jag också på.

Imorrn jobbar jag hela dagen. Hoppas min nackvärk har gått över tills dess. Känner hur värken kryper upp mot huvudet. Ska nog tigga massage från Joakim =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0