Men klantarsel!

Note to self: Drick inte tocadera i plastmugg, speciellt inte med datorn i knät!

Varför lyckas jag alltid?! Skulle sörpla upp den sista lilla slurpen troca från plastmuggen. På några millisekunder lyckas jag på något sätt tappa kontrollen över den alldeles för lätta muggen och få det lilla (det kan inte ha varit mer än 2 msk kvar) jag hade kvar i muggen över hela mig och datorn. FINT! Tröjan som är min hålla-sig-varm-på-jobbet-tröja blev dyngsur (vad ska jag nu ha på mig imorrn?!), likaså mina jeans och trosor (!). Ja, jag är också chockad över att den lilla, lilla vätskan i muggen kunde orsaka sådan förödelse! Vad jobbigt det måste vara att vara barn och kissa på sig för jämnan. Drygt att behöva byta trosor och allt.


Hjälp, jag har kissat på mig! Kissat troca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0