Vårnytt



Bullarna är färdiga och de jag provsmakade blev mycket goda. Hoppas dessa är kvar till på fredag nu bara. Risken finns att vi kommer bli frestade att äta upp alla innan dess, men lite självdisciplin ska man väl ha ändå.

Det blir ingen lång paus från köket. Ska strax köra igång med matlagningen. Tänkte bara visa löpartröjan jag köpte igår och nån liten grej till som råkade följa med mig hem idag =P


Den svarta löpartröjan med gröna detaljer kostade 299:- på stadium. Den andra svarta tröjan/tunikan med nitar köpte jag på Cubus, den kostade 249:-.

Hittade även två färgglada nagellack på HM. Kan vara lite kul med färg nu när det faktiskt börjar gå mot vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0