Vi dansade in sommartiden

Oj, vilken bra inflyttningsfest det blev igår! Jag hade riktigt, ritkigt roligt, både här hemma och på krogen. Hela gänget, bestående av Micke, Johannes, Jocke, Maria, Jenny, jag och Joakim, drog iväg på Stadshuset strax innan tolv och där dansade vi två timmar i streck. Vi ägde dansgolvet, haha!

Idag har jag lite ont i huvudet och mycket ont i mina vader. Vi tar det väldigt piano idag. Jag klev upp kl 12. Ganska sent för att vara jag, men klockan är ju faktiskt framställd en timma.

Bjur på lite bilder från gårdagskvällen...


Värdparet =)

Johannes, Jocke, Maria och Micke har roligt åt nått på Jockes teleon.

"Snacksbordet" var populärt. Speciellt vitlöksdippen och bålen ;)
(Kolla även in våra fina gardiner, de fick jag upp igår innan härskapet kom.)

Även Jenny dök upp efter ett tag.


Vi skålar på Stadshuset.

Joakim och Jenny på G.

En glad Lisa och en ölsugen Micke.

Dansgolvet var vårt!

Jag och fina Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0