Hot!

Vaaarmt!

Har stått ute på altanen och klätt in stolarna med nytt tyg. Det blev riktigt bra, men varm blev jag. Ska nog sy en duk också i samma tyg, men det får vänta ett tag.
Ska hinna med att cykla också.

Har lite beslutsångest. Det har kommit upp tre lägenheter på Bostadens hemsida idag. Alla tre är likadana. Etta på 29,5 kvadrat med liten sovalkov och pentry. Det är egentligen inte en sådan lägenhet jag vill ha, men det verkar ju vara segt med de andra. Vet inte om jag ska chansa på att det kommer upp nå bättre, eller anmäla mig för en sådan här lägenhet. Måste göras idag, imorron är de borta.
Man kan ju tacka nej, om man ångrar sig, men grejen är ju att man inte får anmäla sig på fler än fem lägenheter. Aja, jag får fundera tills ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0