Love

Måste än en gång hylla min träning på denna blogg.
Kan fortfarande inte fatta att jag inte börjat tidigare. Det är ju såå kul! Okej, det är inte alltid kul, men så ska det vara. Vissa pass är jobbigare än andra, men då blir de roliga passen så betydligt mycket roligare också.
Lycka är när man gått igenom ett jobbigt pass, stretchat och sedan får i sig något att äta. Man rakt känner hur kroppen njuter, även fast den är trött. Det är att leva det!
Dessutom fungerar allting så mycket bättre. Kroppen mår så jäkla bra av att få lite rutiner och att få kämpa lite. Man blir glad av träning. Det går inte att vara sur efter ett pass, även fast man kan ha varit rasande innan man körde igång. Man (varför skriver jag "man" när det är "jag" jag menar? Jag kan ju inte tala för alla heller!) ...jag får ut alla elaka tankar med hjälp av träningen, samtidigt som alla glada tankar blir gladare.

Som sagt, vissa pass är jobbigare och tråkigare än andra. Cyklingen är inte superkul, men oh, så nödvändig. Cyklade idag och jag tog i så jag trodde att låren skulle spricka. Det bet na jävulskt i dem hela vägen. Körde med så hög växel som möjligt, ibland högre än vad jag egentligen orkade med, men det gick ju. Det är en grej jag kommit på, det mesta går bara man vill!



I love it, love it!

Kommentarer
Postat av: J

Göttmooos!

2006-08-01 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0