Sick people

Riktigt mysigt igår kväll på stranden. Vi grillade lite hamburgare och njöt i kvällssolen. Pappa, Ida och Marre badade, men jag tyckte det va lite för kallt i luften. Vid åtta hörde vi Lundell från andra sidan berget. Han hade ju spelning igår kväll på Parken. Det va ganska häftigt, för vi hörde faktiskt riktigt bra. =)

Det skulle bli Stubbis idag också, men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Det är lite molnigare idag. Vi får väl vänta och se, de kanske försvinner. Skulle vara kul att fara dit igen, hela familjen den här gången.

Var in och kollade min pixbox igår och såg att jag hade fått en ny kommentar på en bild. Titta själv:
http://www.pixbox.se/pic_show_id3460902.html
Kolla sedan in han som kommenterade. Man kan ju inte låta bli att bli lite fundersam. Va faan liksom?!!! En gubbe i samma ålder som min farsa! Sjuuuukt!!!!



Saknar...

Kommentarer
Postat av: Js

hahaha mmm fetish! ;D

2006-08-06 @ 17:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0