Dream on

Hmm.. Konstig natt..

Släckte lampan vid 24. Låg vaken ett tag och tänkte på julhelgen. Längtar ganska mycke dit faktiskt.
Hade ställt väckaren på 8.30 för att komma upp i tid och komma igång med skrivandet. Drömmer nått konstigt. Kommer inte ihåg allt, men det var iaf min gamla högstadieklass som var med. Vi var vid nån sjö eller nått liknande. Vi skulle tävla. Vem som kom längst surfandes på sånna där mattor som man åker på på vintern. Fast det var ju inte vinter, utan sommar och vi skulle surfa med dem på vattnet. Vi tävlade en mot en. Jag mot Emelie i åttondelsfinal. Jag vann! Ska tilläggas att Emelie är en otrolig tävlingsmänniska och har alltid vunnit det hon ställer upp i.

Vet inte riktigt vad den drömmen ska betyda egentligen, men jag var på bra humör när jag vaknade klockan 11(!) iaf. Fattar inte att jag kunde vakna så sent. Måste ha stängt av väckaren i sömnen, men jag har inget minne av det. Förmodligen behövde jag den där maratonsömnen. Har hunnit skriva två sidor på arbetet iaf. Ska försöka skriva två till innan dagen är slut. Sen blir det träning. Skönt att få komma ifrån pluggandet lite. All stress släpper på iksu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0