Blablabla

Det ligger en död mus eller råtta på min altan. Suck. Jävla katter.

Släckte sent igår. Låg och läste till 02.00. Var tröööött när mobilen ringde 9.30, men väldigt hungrig, så jag gick upp och åt gröt.

Trist väder ute. Ser ut som att jag får sätta mig vid symaskinen redan idag. Fast jag måste nog städa mitt rum först, så jag får plats där inne. Jävla skitrum egentligen. Litet och stökigt jämt. Även fast jag städar ser det stökigt ut. Lagomt less på inredningen, men orkar inte bry mig nu när jag ska flytta. Får lägga allt krut på den kommande lägenheten istället.

Har köpt två skivor på cdon nu.
Kristofer Åström & The Hidden Trucks - Northen Blues
Kristofer Åström & The Hidden Trucks - Go Went Gone

Får köpa resten vid ett annat tillfälle.

Nä, nu ska jag nog ta itu med mitt rum. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hehe, dina roliga katter ställer då till det :P
Shysst med två skivor på en gång, bara sådär! :D

Puss puss!!

2006-07-15 @ 11:09:50
Postat av: `JS

de var billiga va?

2006-07-15 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0