Bra dag

Fint väder idag.

Tänkte ta bilen ner till stranden och sedan gå runt Fjärdänget. Tar bilen så att jag kan ta med mig lite fika. Ska ligga och sola och läsa tills molnen kommer. Hoppas det blir hela dagen.
Farmor ringde nyss och frågade om jag ville komma till dem och äta middag idag. Självklart. Då slipper jag komma på nått själv att göra =)

Blir nog en bra dag idag. Jag sa ju att jag skulle ha kul, Erik. Det blir vad man gör det till, som du brukar säga. Nu har jag gjort så att dagen kommer bli bra, fast med lite hjälp av vädret då =)

Börjar vänja mig med att vara ensam. Huset är fortfarande stort och tomt, men det är ju ganska skönt. Kan lyssna på vilken musik jag vill hur högt jag vill.

Ha en bra dag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0