I Ume

Sitter hos moster Monica i Umeå. Har just avnjutit en underbar frukost på deras inglasade balkong bestående av en tallrik havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk och en hårdbrömacka med sallad från Monicas underbara trädgårdsland. Solen skiner ute. Ska bli härligt att gå på stan sen. Efter att vi gjort stan och förhoppningsvis köpt det vi ska åker vi till Monicas äldsta dotter/vår kusin Ulrika och hennes familj och äter middag. Ska bli kul att träffa Svea och lille Kalle, som har hunnit bli fem månader. Sist vi träffade haonom var han bara tre veckor och jätteliten. Efter middan åker vi hem hit igen och då ska jag TRÄNA. Första passet på mitt nya program. Spännande! Hoppas på lite träningsvärk imorgonbitti. =)

Sov dåligt inatt, suck! Var sååå trött när jag la mig vid elva. Trött, solbränd och varm så in i tusan! Låg och vred mig ett bra tag, vilket inte var så skönt med tanke på min brända rygg som sveeed. Läste lite "da Vinci koden" sen somnade jag till slut. Vaknade nio och läste lite till. Jäkligt bra bok der där!

Har haft konstigt ont i ryggen hela veckan. Känner mig stel i nacke och axlar. Det vill inte gå över. Kanske släpper det när jag tränar idag. Ååh, vad jag längtar!!! =D

Saknar Erik så in i norden! Det är "bara" tre dagar kvar tills vi ses, men det känns faktiskt som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0