Kärlek

Jag har världens gulligaste kille! Ja, det är sant.
Det kom en jättefin ros med bud fram till min dörr idag. "För att jag älskar dig! Kram Erik" Min dag blev betydligt bättre. Precis vad jag behövde.

Nu har jag sytt klart duken och gardinerna till stugan iaf. Det blev bra, tror jag. Det får jag väl se när allt är på plats. Vad ska jag göra resten av veckan nu då? Hmm.

Gruvar mig väldigt för Idas rum. Det ska vara städat innan fredag, men jag vet inte om det går. Det ser ut som ett bombnedslag där inne. Barbiedockor äver hela rummet, och då menar jag hela. Det går inte att gå där. Aja, måste städa mitt rum först. Orkade inte göra det i förmiddags. Plockade bara bort sakerna från skrivbordet så jag kunde sy. Fixar resten sen idag. (Ööh, kommer Lisa att göra det? Troligtvis inte.)

Vill bara att det ska vara måndag så att jag får nått kul att göra. Träna, vara med Emelie m.m. Kanske ska åka in till stan imorrn. De har ju öppet på Gallerian iaf. Fördriva tiden lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0