Sagan om de bannlysta

Det blev en bra dag.

Tränade vid elva. Det gick bra förutom att det var en jävla fet broms som for runt mig hela tiden. Något less! Känner mig inte lika stel i baksida låret längre. Guuut!
Det blev stress efter träningen. Smällde i mig pytt i panna och stekt ägg, in i duschen och sen iväg till Emelie. Gick på stan och köpte lite tråkiga förnödenheter. Hopp & Kärlek fanns inte inne så jag ställde mig i kö. Förhoppningsvis hinner jag få den innan Turkiet. Köpte rött nagellack på hm. Hmm. Undrar varför. Det blev iaf major nagellack disaster hemma när jag skulle prova detta nya inköp. Slängde på för mycke som vanligt och det blev allmänt bökigt och kladdigt. Sen råkar jag tappa penseln på mina fina shorts. BAJS. Det går nog inte bort. Märker att nagellacksbehållaren(?!) har tippat och det är en fet röd fläck på bordet. Det gick dock bra att få bort. Emelie skrattade mest under hela min enmansshow. Vi har nån konstig påverkan på varnandra. Det är som att vi plockar fram det dåligaste i oss när vi är i varandras närhet. =D

Vi åt en god tacopaj iaf. Åt mycket. Var döhungrig.

Sen visade Emelie mig en grej på internet. Så jävla kul!
http://www.youtube.com/watch?v=SPCS0E0b7U4 
Gandalf: Motherfucker! Yeah!
Gandalf: Jag... Har... String!!!

HAHAHA!!!!!!

Vi for in en sväng till stan innan jag skjutsade hem henne. Lagomt dött nere i hamn. Köpte mig en nötkräm på Hemmakväll. Gött!

Nu ska jag nog gå ut och vattna i växthuset. OJ! Måste stänga av vattnet till baljan. Oops!! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0