Sommar + Träning = Livet

Snart är det äntligen onsdag! Dagen var lite halvseg till en början, men den blev rätt så bra tillslut. Vi åkte ut till Ersboda och kollade i lite affärer, men hittade inget speciellt, förutom ett till par solbrillor =) Nu har jag ett par för mycke, men vad gör det? Sedan åkte vi till Nydlabadet och låg där och svettades och frös om vartannat. Det var ju trots allt ganska molnigt idag. Vi åt lunch med moster Monica och Arne på stranden innan vi gick en promenad längs sjön. Det var hur fint som helst där. En massa småhus efter skogsvägen. De var visst byggda som sommarstugor på 30- och 40-talet. Efter ungefär fyra kilometer kom vi fram till ett hus vid sjön där man kunde köpa billigt och GOTT fika. Vi satt i solen och njöt. Synd att det blåste så mycket bara. Nu ska vi snart äta middag här och sedan åker vi hem till Ö-vik igen. Ska bli skönt att få sova i min egen säng, som jag tyckte var varm förut, men efter att ha sovit i ett rum med typ 40 grader är mitt rum ganska lockande.

Inte så mycket träningsvärk i dag som jag trodde att jag skulle ha. Klart jag känner av det om jag spänner och klämmer, men mer än så är det inte. Trodde magen skulle vara död efter igår, men där känner jag inget. Det tog nog mest i lår och rumpa. Får se om jag far ut och cykla när jag kommet hem ikväll. Vi gick ju i ganska rask takt idag, men samtidigt så känns det som lite fusk. Jag blev ju inte anfådd precis. Det blir nog en cykeltur ikväll ändå. Jag måste ju känna att jag har förtjänat morgondagens vila. =)
Usch, vad jag pladdrar på. Men det är så skoj! Alla i min närhet är ju typ less på mitt träningstjafs, så jag får skriva av mig här istället.

Magen kurrar, hoppas maten är färdig snart. Lisa ska inte vara hungrig. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0