Späckad vecka

Jaha, då var det söndag igen. Tiden går faktiskt framåt, om än lite för sakta. Nästa vecka blir i alla fall händelserik. Vi far till Umeå och hälsar på moster och kusiner och kusinbarn ikväll. Kommer väl hem på tisdag eller onsdag. På onsdag åker jag och Marre ner till Sundsvall. På torsdag går vi på gatufesten och kastar tomater på Carola =P Sen åker jag ner till Avesta på fredag för att gå på en fd. klasskompis bröllop. Ska bli riktigt kul. Det var lääängesen jag var på bröllop. Typ -98. Söndag åker jag tillbaka till Sundsvall igen och stannar där till onsdag eller torsdag, har inte bestämt än. Hoppas på fortsatt fint väder hela nästa vecka och gärna veckan därpå också.

Såg Brailien - Frankrike igår. Vilken höjdarmatch! Kul att Frankrike fick vinna. De hade ju matchen och en Zidane med spelarglädje är alltid kul att se. Nu tippar jag att det blir Tyskland och Frankrike i final om en vecka. Resultatet där ska jag låta vara osagt. Det känns ganska 50/50.

Stranden, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0