Fiberrikt

Det blir sannerligen lite annorlunda när man bygger om köket. Tallrikar, bestick och andra köksredskap får man hämta ute på balkongen och vatten får man ta från badrummet.
Skulle koka min gröt i morse. Fick stå med hörselkåpor eftersom att pappa skulle såga upp ett hål för diskbänken. Trevligt. Jag fick säkert i mig lite extra fibrer i alla fall. Det kan nog behövas med tanke på att jag tänkte springa en sväng idag. Syrran har match på Skyttis idag och där finns det en massa fina spår att springa. Får se hur knäna klarar det, men man måste ju  försöka i alla fall.

Mitt hår blev ganska mörkt ändå. Man märker i alla fall skillnad från förut. Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0