Kistaweekend

Men fy fan!! Har skrivit hur mycket som helst och så ska jag kopiera allt för att vara säker på att det inte försvinner. Ska trycka Ctrl+C, men kommer åt V istället. Plopp, så var allt borta. Faaan!!! Sliter av mig håret. Åååååhhh!!!! Nu skriver jag allt i punktform istället.

Fredag

- Flyg till Stockholm 12.45. Sov hela vägen.
- Flygbuss till Kista. Nån timmes väntan på Johannes i Kista Galleria.
- Pizza till middag. Gött!
- München blev det på kvällen. Bra film.
- Sova sova

Lördag
- Upp typ nio. Gröt och Njalla med messmör till frukost.
- Träning på SATS från tio till typ halv ett. Genomgång av några nya övningar och max i mark och benböj. 55 kg blev det på båda. Ganska nöjd iaf.
- Hem, dusch, lunch.
- T-bana in till stan. NK, Mark Levengood, skor till Johannes på HM(!).
- Hem. Slapp framför tv:n.
- Sen middag. Lasagne, klart värt väntan. Så jävla gott!
- Godis och film. Eternal sunshine of the spotless mind. Gryyyym!!
- Pigg blev vi när vi skulle sova såklart.
- Blev en aningens ångestladdad diskussion om framtiden och det faktum att tiden går jäkligt fort.
- När vi nästan somnat blev det ett lite slirigt telefonsamtal från Jocken. Haha!


Ska tilläggas att jag fick mig en riktig Stockholmupplevelse denna dag. Passerade ett gängbråk nere i gallerian. Blod och sönderslagna glasflaskor på golvet. Plus en kille med blodigt bakhuvud. Huvva!


Söndag
- 10.00 vaknar vi. Ingen träningsvärk. (Den kom idag)
- Frukost
- Packning
- Träffade Johannes polare Tomas klockan tolv och åkte in till T-centralen.
- Jag klev på bussen och de åkte vidare till nån mässa.
- Satt precis framför en slemmigt hostande tant hela vägen. Mindre kul.
- Fick träffa Jocke en snabbis i Sundsvall. Väldigt kul!
- Efter en tio timmar lång resa stod jag på bekant mark igen. Med en telefon som var död och busstidtabeller som inte fungerade. Suck. Men tillslut kom en buss och jag var hemma vid kvart över elva ungefär.

Tack Johannes för en mycket trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Nöjet var helt på min sida! Min skor dock... dom får nog bli ett par som står och är snygga i hyllan. Ena sulan har farit väldigt illa. Dammit! Torrt jäla gummi. Använd inte gamlat gummi Lisa. ;)

2006-11-27 @ 13:25:53
URL: http://huns.blogg.se/
Postat av: Erik

När du råkat göra nåt sånt, alltså tagit bort all text.. prova att trycka Ctrl-Z så ångras ändringen och texten kommer tillbaka. Plopp.

2006-11-27 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0