Shit

Fatta, det är mindre än ett dygn tills jag kliver på bussen! 26 timmar tills vi ses. Längtar sååå!!!
Har just fört över all musik jag ska lyssna på på bussen till mp3:n. Jag längtar till och med till bussresan, hur konstigt det än låter.

Idag har jag hunnit med att träna och käka. Det tog en jävla tid på gymmet idag, men det va riktigt kul. Kristoffer hängde på och körde samma pass som mig, fast med tyngre vikter då såklart. Han blev ganska slut. Hehe! Vi körde mycke ben och mycke rygg. Muskelgrupper han typ aldrig tränar. Varför ska killar bara hålla på att träna bröst och armar? Jag fattar inte! Aja, nu har jag fått lite fason på han iaf. Han kommer ha grym träningsvärk imorrn. Moahahaha!!! Ska nog se till att Jocken får lite träningsvärk efter fredagens pass på Ego också. Om han inte måste jobba dvs..

Fan va det är kul med träning! Känner mig verkligen taggad för att börja på Idrottsvetenskapliga programmet i höst. Då får man umgås med träningsgalna männskor hela dagarna. Guld!


Kommentarer
Postat av: Johannes

så du har börjat plåga andra, under dig?! =D Sååååå!

2006-11-15 @ 18:55:52
URL: http://huns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0