Suck

Jahapp.. Då kommer man till skolan för att kolla upp tentaresultatet. Men nää, då är det självklart inte klart än. Tre timmar kvar typ. Man blir ju less. Sitter på skolan och fördriver tiden. Orkar fan inte gå hem igen och sen tillbaka. Funderar på att kanske ta bussen in till stan och handla lite. Men inte än. Är för lat. Måste samla på mig lite krafter. Känner mig ganska trött idag. Och just nu sitter jag och håller på att bli galen på killen som sitter bredvid mig. Han tuggar på nå jävla godisar. Det låter bara för äckligt. Det låter slemmigt. Jag äter ju iaf mina godisar lite mer smakfullt. Tycker jag iaf. Dessutom är det lakrits han käkar, och det luktar inte gott.
Lyckades ta mig igenom några av uppgifterna från seminariet igår. Det går ganska bra att räkna när man väl kommer in i det faktiskt. Men det är ju trist som fan. Tänkte försöka göra alla uppgifter idag iaf och sen behöver jag ju bara läsa resten av helgen. Hoppas jag hinner med allt bara. Ska ju träna och gå på stan med Erik och Kicki imorrn. Det lär ju ta hela förmiddagen. Sen ska jag tvätta mellan 12 och 17 på söndag. Men då kan jag ju läsa mellan tvättarna i och för sig. Det ordnar sig nog, som man säger.
Nä, nu ska jag nog kolla upp nån buss till stan. Orkar inte sitta här i två timmar till..

Its crazy, Im thinking, just knowing that the world is round
Im here, Im dancing on the ground
Am I right side up or upside down
Is this real, oh lord, or am I dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0