Über

Tugg tugg tugg. Tuggar på godis. Jag vet, jag måste sluta med godisätandet, men jag tyckte så synd om mig själv när jag kom till busstationen ikväll efter en tråkig bussresa. Jag gick in på shoppen och köpte mig lite lösviktsgodis för att fördriva tiden till bussen hem till Rullstensgatan kom.

Vad ska man säga om helgen då? Finns nog bara ett ord: Überbra
Lite stressigt på lördagmorgon innan jag skulle iväg och hämta Jocke på busstationen. Moster ringer självklart och babblar på om köttfärs och grejer. Kom i tid iaf. Sen blev det en rundtur i hockeymecka. Ett besök på Kempis bland annat. Minnen! Stan, eller Gallerian snarare, besöktes även. Jocke hittade en riktigt snygg vinterjacka på Carlings. Fan, jag måste också skaffa mig en ny. Knapparna lossnar ju på den jag har. Aja, har inte råd nu iaf. Vid två begav vi oss till Swedbank Arena. Skitväder ute, men vad gjorde det? Shit, vilken grym match! Vi kunde inte ha valt bättre. 6-1. Nästan för bra för att vara sant. Dessutom var det i princip fullsatt och vi fick se Krizans sjukt fokuserade blick och Sundströms härliga kämparglöd på väldigt nära håll. De kalla fötterna bekämades med en påse Ahlgrens Bilar såklart.
Tacos till middag. Gott. Göralös, men mycket trevlig kväll.
Typisk söndag. Lugn förmiddag. En sväng ut till Spetten. Konstigt att Malin bor där nu faktiskt. Men man kommer nog att vänja sig med det också. Det blir nog fint när de ska bygga ut och greja iaf. Drillshow klockan 17-19. Inte jättekul, men Ida rockade ganska hårt. Passade perfekt som Pippi Långstrump. Premiär som konferencier dessutom. Lilla, söta, busiga Ida är inte så liten längre.
Busstation hit och busstation dit. Ett jäkla fläng. Aldrig kul att säga hej då..


Jag var jätteduktig och kom ihåg att ta med kabeln till datorn så jag kan föra över musik till mp3:n, men självklart glömmer jag mp3:n hemma på byrån. Suck. Man blir ju sådär lagomt less.

They are so blue
And I´m drowning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0