ut och kut

Ja, då var det dags att sätta sig på bussen igen då. Fast den här gången blir det inte lika långt. Åker hem till Övik och Lunnedalen imorrn eftermiddag. Ska bli riktigt skönt att få komma hem, även om det bara blir över en natt. Synd att syrran hunnit åka ner till Sundsvall. Skulle ha varit så kul att träffa henne också. Men det får bli en annan gång. Nu får jag iaf träffa mamma, pappa och ida. Och katterna såklart. =)
Sen på torsdag tänkte jag fara och hälsa på barnen på dagiset som jag jobbade på förut. Ska bli riktigt kul! Var så längesen jag såg dem ju. På torsdag kväll får jag äntligen träffa Jocke. Vi ska på Modo-Timrå i Swedbank. Det lär ju bli en riktigt höjdarmatch. Och efter matchen beger vi oss upp hit till Umeå igen. Ska bli så mysigt och kul att ha Jocke här. Galet va bra allt känns. Så konstigt att man kan passa så bra ihop med en annan person.

Tentan då.. Jo, den gick bra, tror jag.. Sista frågan kände jag mig väldigt osäker på, men jag borde få G iaf. Och bara för att jag tycker att det har gått bra kommer det säkert gå piss. Aja, inte hela världen om jag bommar heller. Fan, det är ju bara en tenta. Som man faktiskt får göra om tills man klarar den.

Nu är mitt rum städat och klart. Bara nya sängkläder som fattas, men de byter jag imorrn.
Tänkte försöka träna imorrn också. Kolla igenom det nya programmet lite. Ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Jokk

Du är såååå fin Lisa. =)

2006-11-28 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0