Britta Persson

Ja, då sitter man här med godisskålen och vattenflaskan väldigt nära till hands.
Kom nyss hem från stan. Trevlig kväll.

Kom till Kafé Station vid kvart i åtta. Får då höra att förbandet inte kör igång förrän klockan 9, en timme försenade alltså. Så det blev till att sitta och vänta, och vänta, och vänta... Fick bra plats iaf. Allra längst fram. Det var betydligt mer folk än jag trodde. Mest tjejer, men jag lyckades hitta lite ögongodis i form av en, eller ja, kanske två riktigt heta guys. Käkarna och skrattgropen på den ena, oh my!
Förbandet var bra. Kommer inte ihåg vad de hette, men jag tror det var ett lokalt band iaf.
Halv10 var de klar. Sen blev det lite mer väntan.
Vid 10 kom Britta och hennes otroligt snygga trummis upp på scen. Hon såg så söt och blyg ut. Så liten och smal. Smalare än mig till och med. Och självklart hade hon sånna där svarta stuprörsjeans som jag vill ha. Hon körde en massa nytt från senaste albumet. Bäst var Winter Tour. Som sista låt körde hon en gammal bekant. Defrag my heart.

Japp, sen fixade jag en grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0