hej å hå

Huvva, va bortskämd man blir. Fick VG på den andra examinationsuppgiften också. Jag som tyckte det gick så dåligt, men men. Nu har jag VG på det första momentet. Känns bra.

Lugn träning idag. Eller ja, så jäkla lugnt var det väl inte. Men jag körde inte max iaf. Väntar med det tills på lördag. =) Fick lördagens program hem på posten idag. Man blir ju lite nervös faktiskt. Tänk om jag har gjort alla övningar helt fel ända från början. Det skulle ju vara lite komiskt, och pinsamt... Men det blir nog bra det där. Det ska bli jävligt kul iaf.

Nu ska jag duscha, få i mig lite lunch och sen packa det sista. Bussen går från sjukhuset kl. 13.35. Skönt att komma hem. Fan, måste hitta ett par träningsbyxor på stan. Hoppas intersport har nå bra.


Kommentarer
Postat av: J

men du å dina träningsbyxor... hur många har du?

2006-10-12 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0