Helgen

Winter. Ja, jag undrar verkligen hur många minusgrader det är ute idag. Nog tur att jag inte vet...
Kom nyss hem från universitetet. Visat Emelie runt där lite och sedan släppte jag av henne på bussen. Jäkligt trevligt att ha henne här! Dumt att det går så långt mellan gångerna vi träffas bara.

Hon kom upp igår vid tolv iaf. Jag tränade på morgonen. Det gick väl hyffsat bra, med tanke på att jag somnade typ vid fyra kvällen innan. Sen åkte jag in till stan och mötte upp med Emelie. Hon berättade att hon hade träffat en gammal grundskoleklasskompis till oss, som tydligen visste en massa om mig och Erik. Jag har inte träffat eller pratat med henne på typ tre år, så jag undrar lite hur hon fick reda på att vi hade breakat. Hmm.. Aja, vi gick på stan ett tag iaf. Kollade på en massa skor. Måste skaffa mig ett par vinterskor. Jag halkar ju bara runt på de jag har nu ju. Jag hittade inga skor, men Emelie hittade ett par Converse, typ det femtioelfte i ordningen. Men hon blev snål, så det blev inget köp. Jag köpte mig en skiva på rean iaf, mer blev det inte. Vi käkade maffig lunch på Max, sen skulle vi försöka handla mat direkt efter vilket gick sådär. Vi gick mest runt och ojjade oss över våra mätta och onda magar. Men en kyckling fick vi med oss hem iaf. Usch, nygrillad kyckling luktar fis. Vi var här hemma vid fem iaf. Snackade om allt och alla. Så jäkla skönt att få prata av sig lite. Märkte att jag blev ganska hes fram emot kvällen. Inte van att snacka så mycket. Blev inte så sen kväll iaf. Efter en halvt konstig promenad, med mycket sång och lite hundbajs, var vi ganska slut. Vi släckte väl typ vid halv ett och jag slocknade typ direkt. Så jäkla skönt! Sen vaknade jag vid tio och kom på att tiden ska ställas tillbaka en timme. Lagomt soft. Lurade i henne lite fil innan vi gick iväg idag. Fick lov att göra slut på det som var kvar. Den gick ut igår, men det sa jag inget om. Hehe..

Mötte Erik av alla människor när jag var på väg hem från universitetet. Trevligt. Kom på att vi inte setts på ett tag faktiskt. Han påpekade att det var lite konstigt att jag inte skrivit i min blogg på ett tag, vilket även marre gjort. Men nu hoppas jag att de blir nöjda. =)

Tänkte avsluta det här inlägget med några Emelie-citat från helgen, men jag har glömt bort nästan alla. Så här sa hon dock idag på väg ner till bussen: "Jag blir rädd...när det kommer saker bakifrån" HAHA!

Kommentarer
Postat av: j

from behind ba

2006-10-30 @ 22:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0