i stället för...

...att plugga blir det en lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Less, på att plugga och på att ha ont i magen.
Favoritgodis: Winegums
Är det nåt du absolut inte äter: Skinnkorv
Kläder just nu: Svarta mjukisbrallor, brunt linne, randig kofta och brun halsduk
Musik just nu: Nada
Sommarplaner: Ööh, har inte tänkt så långt. Man måste väl jobba arslet av sig antar jag..
Saft eller alkohol: Beror på.
Hur många kuddar sover du med: Jag har två i sängen, men använder bara en.
Favoritväder: En fin höstdag, med strålande sol och frisk luft.
Morgon- eller nattmänniska: Med tanke på mina återkommande sömnsvårigheter får jag väl kanske säga nattmänniska då.
Sparare eller slösare: Hmm.. Lite både och. Impulsköpare..
Kommer du ihåg din första kärlek: Robert var det väl..
Tror du på mirakel: Njaoao..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två vore lagomt. En av varje.
Bio eller promenad: Promenad i fint höstväder.
Stjärntecken: Jungfru
Rädd för insekter: Jaaa! Speciellt skalbaggar!
Största svaghet: För feg och blyg.
Det här är jag bra på: Att göra tacopaj. Sen kan jag barn utan och innan också =)
Chips, morötter eller godis: Morötter, alltid!
Pizza eller hamburgare: Max hamburgare.
Skriver du dagbok: Blogg, ibland i vanlig hederlig..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Lutar inte åt det nu, men vem vet..
Stökigt eller välstädat: Skulle vilja ha välstädat, men det är sällan det.
Är du rädd för blod: Njae..
Saltar du på maten: Efter den är färdig? Om nån råder mig kanske.
Anser du att du är stark: Fysiskt - bättre blir det iaf    Psykiskt - inte speciellt
Brukar du sola: Jo
Vad gör du om du får hicka: Hickar
Kaffe, te eller inget: inget
Har du en besatthet: Är ganska besatt av träningen, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0