Monkey Business

Så, då var biljetten till fredag fixad. 80 spänn. Klaaart värt!
Det blev två impulsköp på stan också. En skiva och en halsduk. Fan Lisa, håll i börsen!

På bussen hem satt jag och lyssnade på två tjejer som snackade om hur svårt det var att träna. Eller hur svårt det var att komma igång med träning och sedan fortsätta snarare. Kommer ihåg när jag själv var där. Nu kan jag dock inte alls förstå att jag ens har tvekat till att träna. Mitt liv utan träningen hade varit väldigt fattigt. Läste igår på arbetsförmedlingens hemsida om lite olika jobb. Kom inte ihåg vad det hette, men det var ett jobb som typ innebar att man skulle få andra att träna och leva sunt i allmänhet. Det skulle jag lugnt kunna göra.

Fick tidigare idag för mig att jag för en gång skull hade en good hair day, men icke. Imorse såg det bra ut, men nu är det lika trist och platt som vanligt. Kanske ska gå och klippa mig när pengarna kommer nästa gång. Måste få nån ordning på eländet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Klippa mig ska jag också göra, hos andrea. Kom med tips!

2006-10-17 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0