Morätt

Oj, värsta lugnet som kom över mig precis.. Satt och ordnade upp alla papper och tjaffs som vi fått från skolan. Satt in allt i pärm, så nu ligger de inte och skräpar överallt. Skönt. Sen lagade jag mat nyss. Köttfärssås och spagetti blev det. Som vanligt. Men det är gott. Speciellt om man blandar i rivna morötter i köttfärssåsen. Man kan säga att det blir en form av morätt. =)
Åström i högtalarna. Bidrar nog också ganska mycket till lugnet.

Stan idag. Storm idag.
Usch. Det va inte kul att ränna runt på stan i det här ovädret. Och jag klär mig ju inte speciellt smart heller. Tunn polotröja och skinnjackan utanpå det, bara. Nöt! (Jag hade ju jeans också, men det utgick jag från att de flesta förstod..) Fixade allt som skulle fixas iaf. Böckerna, biljetterna, mobilen, maten och så hann jag faktiskt kika runt på lite kläder också, men köpte inget.

Nu ska jag nog fortsätta titta igenom gårdagens föreläsning. Se om man kanske kan fatta nått, för ovanlighetens skull.


Follow your dreams 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0