Söndagigt

En söndagig lördag.

Träningen gick bra. Benböjen är så jäkla kul! Bencurl gick bättre idag än i måndags. Klarade nästan alla. Tre sista på 25 kilo var dock omöjliga. Svart i händerna är jag nu. Blir det av dips-maskien. Suck..
Blev förresten fotograferad där på gymet. De hade satt upp en lapp där det stod att de skulle gå runt och fotografera i lokalerna för att sedan använda bilderna i annonser, reklam och på internet. Självklart lyckades de fånga mig in action. Ryggresningar minsann. Hoppas bilden blev dålig så att de inte använder den.

Nu har jag läst allt inför seminariet på onsdag. Nu är det alltså bara att köra igång att repetera allt inför fredag. Drar mig för att göra det faktiskt. Det är så mycke och jag vet inte hur jag ska lägga upp det.
Dessutom finns det så mycket annat att göra, dumt nog..

Modo tog hem en 2:a idag iaf. Bra för självförtroendet att få avgöra i sudden death, men det hade ju såklart suttit bättre med en trepoängare.

Fan asså, jag är nog lite farlig i köket tror jag. När jag diskar skvätter jag vatten överallt och när jag steker nått bränns det och luktar illa. Och sen när jag ska hälla upp maten i lådor spiller jag på golv och bänkar. Nae, jag är inte anpassad för kök. Måste gifta mig med en kock, eller iaf nån som kan laga mat hyffsat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0