The Storm

Då sitter man här, nyvaken och trött, och väntar på att den så omtalade stormen ska slå till. Det hade egentligen inte passat sämre. Måste ju på stan idag + att jag har tenta klockan 16. Jag kan alltså inte sitta inne, som de faktiskt rekomenderar. Aja, änsålänge verkar det ju hyffsat lugnt iaf. Lite regn bara.
Emelie kommer iaf inte upp ikväll. Lite riskabelt att åka buss i det här vädret. Hon kommer nog imorgon förmiddag istället. Ska bli riktigt kul!

Åååh, jag är sååå trött! Vill egentligen bara krypa ner i sängen igen, men det går inte. Måste sitta här vid datorn och vänta på att biljetterna till Melodifestivalen ska släppas på ticnet. Order från pappa. Ja, jag ska gå på melodifestivalen. Nu vet alla det. Men om man blir bjuden, så tackar man ju inte nej liksom. Gratis är gott. Dessutom tror jag att det kan bli ganska häftigt där i Swedbank arena.

Träningen igår då.. Känner inte av den så mycket idag, men torsdagens pass är lugnt tuffast. Marklyft och benspark är riktigt grymma. Men marklyft gick bättre denna gång. Hade med mig en handduk att torka händerna på, så att jag inte tappade greppet och det funkade.

I´m out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0