Underbara höst

Tog mig en cykeltur till Strömpilen idag.
Det var sådär riktigt höstkallt och mysigt. Sadeln var minsann väldigt kall. Kanske ska skaffa nån sån där sadelvärmare, fast det känns ju lite tantigt, men men...
Har aldrig cyklat till Strömpilen, så det var lite krångligt att hitta i cykelvägsdjungeln, men fram kom jag iaf. Cyklade genom bjökalé efter björkalé. Hela cykelvägen var täckt med löv. Okej, det var ju inte såna där stora fina löv, men det var otroligt fint ändå.
Cyklade förbi en mamma och hennes dotter på kanske två tre år. De hade stannat för att titta på en myrstack. Asså shit, ibland kan jag önska att jag var i den perioden i livet. Inte för att jag ogillar mitt liv nu, absolut inte. Men barn är så jäkla häftiga. Och tänk att ha sin egen unge. Underbart. Men då ska man ju hitta nån passande som kan förverkliga allt det där åt en också...
Köpte mig en webkamera på Elgiganten iaf. En billig en. Kan ju vara kul att ha. Om inte så funkar den ganska bra som tillfälligt substitut till en helkroppsspegel. Börjar bli lite less på att hoppa upp på toan när jag ska se hur min nederdel ser ut.

Jag är lite i valet och kvalet just nu. Har börja fundera på om det verkligen är det här jag vill göra. Sociologi alltså. Allt vi läser finner jag väldigt ointressant och jag känner ingen lust att diskutera grejer på skolan heller. Har börjat fundera lite smått på att kanske byta program till Idrottsvetenskapliga programmet, men jag vet inte. Har läst lite om det och det verkar verkligen jätteintressant. Skulle ju vara riktigt kul att jobba med nått man även har som fritidsintresse, men jag vet som sagt inte riktigt än. Får se hur jag känner efter jul när den här första kursen är avklarad. Det kanske känns bättre då.

Nä, man kanske ska ta och fixa sig lite lunch. Frågan är bara vad. Blodpudding kanske. Måste nog göra slut på den innan helgen iaf. Ja, det får bli blodpudding. Snabbt och enkelt.

Kom på vad jag drömde inatt. Drömde att jag fick punka på bakdäcket. Hemska tanke! Det var nån kille med där också som skulle hjälpa till. Vet inte vem det var. Kanske hunken som började prata med mig igår på gymet. Vet inte varför han skulle snacka med mig egentligen. Han klagade på att han hade dålig kondition iaf, haha!

U2 ur högtalarna. Underbart.

---

Träningsvärk i armarna också faktiskt. Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0