Bittersweet

Musik igen, jag vet, men fan det finns inget bättre än när man upptäcker nya artister eller nån ny bra låt.

Apocalyptica - Bittersweet
...
Bittersweet
I won’t give up
I’m possessed by her

I'm bearing her cross
She's turned into my curse

Break this bittersweet spell on me
lost in the arms of destiny

Bittersweet
I want you
I’m only wanting you
And I need you
I’m only needing you



Allt som har att göra med James Morrison är också riktigt grymt. Hans video till You give me something är riktigt bra. Vet inte vad det är som gör att jag gillar den, men den har nått som gör att jag fastnar liksom. Kanske är det det röda tuggummit eller så är det danstjejernas asses som fängslar mig =P Nädå, men den är iaf bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0