Bok och ben

Ganska kul på skolan idag. Väldigt intressant seminarium. Vi snackade en massa om globaliseringen och hur/om vi påverkas av den. Sen käkade jag lunch med Loba. En jävligt stor baguette blev det. Trodde inte jag skulle få i mig den, men det gick och jag var inte helt mätt efteråt. Magsäcken måste minsann ha växt lite nu under sommaren. Sen blev det en kortare föreläsning om upplägget av eximinationsuppgiften. Gaaah! Känns ganska lagomt drygt. Fick dock ett sms av en tjej i klassen när jag tränade. Hon frågade om jag ville hänga på henne och en annan och diskutera boken på onsdag. Det känns skönt att man har möjlighet till det iaf. De kanske har fattat mer än vad jag gjort.

Träningen gick bra idag. Kändes som om det bara var jag och en massa testosteronstinna killar i lokalen. Kände mig ganska liten. De lyfter ju Lisax2 i bänkpress liksom. Kul att kolla på dem är det iaf. Konstigt nog är det inga benmaskiner som är upptagna i gymet. Kom igen guys, ben och rumpa ska ni ha, inte bara armar och bröstmuskler! Jag gillar verkligen att köra benböj med skivstång. Jobbigt, men riktigt kul (och lite coolt är det ju också =P). Fan, bencurl var riktigt jobbigt idag. Vet inte vad det berodde på, men de sista fyra repsen fick jag lov att pausa en stund mellan varje för att orka med. Sen hade jag lock i öronen nån minut. =)

Läsning och kanske lite tv ikväll. Imorrn blir det också en massa läsning och en tripp till ICA Maxi för storhandling. Trevligt värre!

Kommentarer
Postat av: JS

hur mycket gör dom i benböj fram, kan tänkas tro?! ååå SOPOR!!!

2006-09-11 @ 20:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0