Bra dag

Dagen.

Träningen gick bra. Kändes inte så bra i knät, men men... Körde lite tyngre på dips och rodd idag. No pain no gain liksom. =) Bencurl gick bra idag. Den övningen går bara bättre och bättre. I början var den verkligen gööörjobbig, den är fortfarande jobbig, men nu längtar jag iaf till att få göra den. Kul att märka att man blir starkare.

Skolan, ja det har jag ju dragit redan. Bara bra nyheter.
Läste lite i boken när jag kom hem.

Kom nyss hem från Schmäck. Erik och hans kompisars spelning. Martin Lampa, kom ihåg det namnet. Han är riktigt riktigt bra! Köpte hans demo för 50 spänn (fast han hade ingen växel så jag fick den gratis =P).

Japp, vinst i första hemmamatchen. 1-0 till Modo mot Linköping. Fan, skulle verkligen ha velat vara där. Fatta stämningen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0