Dance

Deportees releasefest ikväll. Ska bli jävligt kul!
Vet inte vad jag ska göra fram till dess bara. Erik är på skolan hela dagen. Ska väl kanske börja packa lite inför flytten på måndag. Kan inte riktigt fatta att jag faktiskt ska flytta. Galet! Ska bli spännande och se hur jag klarar mig. Skönt att helgerna framöver är fullbokade iaf. Nästa helg kommer Marre och mamma upp, helgen därpå åker jag och Erik ner till Sundsvall (fan, jag kommer att sakna Rännö!!) och helgen därefter kommer Emelie upp och härjar.



I know a girl
she's a shy girl
don’t say much
but I've got a hunch
She's got another side
she likes to hide
in the back of her head
in the front of my mind
Got a hip in her shake
got a swing in her step
got a thing in her thigh
and a gleam in her eye
All the girls get jealous
all the guys want more
when the lights go down
she hits the floor

She likes to dance
and tear that place up
when she cuts a rug my eyes get stuck
Dance
And tear that place up
when she cuts a rug it ain't enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0