Down

Gomorron... ja, eller nått åt det hållet. Jävligt drygt var det att kliva upp iaf. Men jag måste. Ska läsa hela jävla dagen.
Igår kom bakslaget. Jag visste att det skulle hända nån gång, frågan var ju bara om när. Med tanke på allt nytt och spännande och läskigt som har hänt den här veckan var det ju egentligen inte så konstigt att min kurva dalade ganska rejält igår. Usch, det var jobbigt, men förmodligen nödvändigt. Det känns ju bättre nu iaf. Känner verkligen att jag behöver träningen nu.

Blev ingen utgång igår. Kände inte för det. Istället blev det bio med Erik. New York waiting hette filmen vi såg. Oh my god! Fy fan vilken dålig film! Vi satt liksom och småfnissade hela tiden. Skådespelarna var patetiska (-Do you wanna know it? HAHAHA!!) och den låga budgeten gjorde sig väldigt påmind. Det enda som var bra var väl musiken, som de egentligen hade klippt in på helt fel ställen. Tur att vi inte behövde betala för filmen. Företagsbiljetter är bra att ha.
Vi skulle egentligen gå på konsert efteråt, men det började spöregna så vi for hem istället.

Nu måste jag få i mig lite frukost så jag orkar med allt plugg idag. Suck. Ser inte fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0