Funk

Seriöst, vad skulle jag göra utan träningen. Igår satt jag och önskade att det fanns ett ställe man kunde smita till där allt var bra jämt. Det stället finns ju, mitt framför ögonen på mig. Iksu är ju mitt feel good place.

Testade på Aerobic Funk idag. Trodde det skulle vara jättesvårt nu i början, men jag tyckte att jag hängde med ganska bra. Hur kul som helst var det också. Skön musik och lite sådär "tunggungigt". Maria, instruktören, är också helt underbar. Så gullig och sprallig och rolig. =)

Nu ska jag trycka i mig lite lunch, sen duscha, sen försöka läsa...

Kommentarer
Postat av: Johannes

hehe låter som nån kommit över till den "mörka"sidan! Mohahaha /träningsnarkoman

2006-09-20 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0