Guten morgen

Trevligt igår. Vi var 10 pers hos Anders, såg på Jurassic Park och käkade ost och kex. Lite trångt i bilen hem, haha. Herman och jag fick sitta i knä på Matrin och Erik. Men det gick. =)

Börjar klockan 10.15 idag, fast jag ska nog fara iväg vid 9.30 bara för att vara på den säkra sidan. Har en otäck känsla av att jag kan få punka igen. Och så ska vi vara i en ny byggnad som jag måste leta upp. Det tar nog sin lilla tid det.

Slutar kl. 12 och då bär det av hemåt för att käka lunch och sen till Iksu. Styrka, yey!! =D

Ska nog sms:a kusin Ulrika idag också och se om de är hemma imorrn. Är ju ledig och tänkte att det kunde vara kul att hälsa på kusinbarnen. Kalle måste ju ha blivit jättestor nu. Har inte sett han sen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0